Monday, July 12, 2010

Kisah 10 Julai 2010

Ape yg jadi 10 Julai ekk.. Kebelakangan ni jarang online..
Ha.. hari Sabtu hari tu, kawan kakak saya datang rumah..
So, petang tu kakak saya ajak la keluar g Tesco.. Byk gile beli barang..
Saya bawak RM60 je.. hehe.. selebihnya mmg guna duit kakak saya..
Pegi tu dlm 6.30ptg.. Balik umah lak dah 10 lbh.. Balik je.. tgk abg n kakak saya
dah sampai umah.. happy sgt dpt bkumpul 1 family..
Tapi yang xbestnya, bila Abah sakit balik.. Oh ye, hari tu jugak mak saya masak
kuih sagu n mi kari.. favorite saya.. hadiah hari jadi yg saya mintak.. hehe..
tp sblm kua tu xsmpat mkn pn mi kari.. bile balik dah tggal sikit je..huhu..
tp xpela..janji dapat gak merasa.. ^^,


Dapat gambar kuih sagu yg Ma buat je..
Mi kari lupa nak amik gambar..
Hehe.. Thanx Ma..

~soulofsakura~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...